خبر ورزشی
 
♦اخبار جدید ایران و جهان♦
WWW.LUXNEWS.LOXTARIN.COM
 
یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : امیررضا شمس

رزش > لیگ برتر - خسرو حیدری بازیکنی است که معمولا کم اشتباه می‌کند ولی او در بازی با سپاهان آن هم در دقایق ابتدایی مرتکب اشتباهی شد تا زردپوشان اصفهانی بسیار زود به گل برسند.

به گزارش ممتاز؛ نکته مهم اما واکنش امیر قلعه‌نویی نسبت به اشتباه حیدری بود و او در رختکن خسرو را بابت این اشتباه سرزنش نکرد. این موضوع برای بازیکن ملی‌پوش استقلال ارزش بسیاری داشته و خسرو تاکید می‌کند که این اشتباه را در بازی‌های آینده جبران خواهد کرد. خسرو معتقد است که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌ال به چند هفته زمان نیاز دارد. حیدری در مورد شرایط استقلال، باخت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

بازی قشنگی از آب درآمد، درست است؟

بله، بازی قشنگ بود ولی ما مستحق باخت نبودیم. ما بسیار زود گل خوردیم و این به خاطر اشتباهی بود که من انجام دادم. البته جای توجیه ندارد ولی کیفیت این توپ‌ها چندان مناسب نیست و وقتی می‌خواستم توپ را حرکت بدهم، به یکباره به زمین گیر کرد. البته باز هم می‌گویم که نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

واکنش امیر قلعه‌نویی در رختکن چه بود؟

امیرخان به من گفت فدای سرت و این موضوع برای من بسیار ارزش داشت. مطمئن باشید این اشتباه را صد برابر جبران خواهیم کرد. قلعه‌نویی با این حرفش مرا شرمنده کرد و مطمئنا در بازی‌های آینده جبران می‌کنم.

جالب اینجاست که هواداران استقلال هم تو را تشویق کردند؟

بله، آنها بعد از اشتباهی که انجام دادم مرا تشویق کردند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم.

قبول داری استقلال هنوز با روزهای اوج فاصله دارد؟

به هر حال تغییراتی در تیم ما به وجود آمد و جواد نکونام و آندرانیک تیموریان دیر به تیم ملحق شدند. عده‌ای تمرینات بدنسازی را از دست دادند و از اول در کنار تیم نبودند به همین سبب ما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

سپاهان را چطور دیدی؟

سپاهان تیم بدی نبود ولی ما سه برابر آنها موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما از آنها استفاده نکردیم. البته سپاهان تیم خطرناکی بود و آنها با توجه به بازیکنان سرعتی‌شان، بیشتر چشم به ضدحملات داشتند. این بازی هم شبیه بعضی از بازی‌های فصل قبل ما بود که بسیار موقعیت داشتیم ولی به پیروزی نرسیدیم. در بعضی از بازی‌ها هم موقعیت کمی داشتیم ولی به پیروزی رسیدیم. این بازی در بدترین حالت باید مساوی می‌شد و شکست ما اصلا عادلانه نبود.

قبول داری جای مجتبی جباری در استقلال خالی است؟

مجتبی بازیکن بزرگی است که نظم خوبی به بازی استقلال می‌داد و در میانه میدان زوج خوبی برای من بود. حالا باید قبول کنیم که جباری دیگر در استقلال نیست در ضمن ما مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم.

در مورد برخورد هواداران استقلال با مجتبی جباری چه صحبتی داری؟

واقعا برخورد خوبی داشتند و نشان دادند که باشعور می باشند. البته باید از آقای فتح‌الله‌زاده هم تشکر کرد که جو را فراهم کرد تا لیدرها و تماشاگران جباری را تشویق کنند. اگر فتح‌الله‌زاده جو را آرام نمی‌کرد تماشاگران به جباری توهین می‌کردند.

فکر نمی‌کنی یک نفر باید اختلاف‌های جباری و فتح‌الله‌زاده را برطرف کند تا شاید دوباره امکان بازگشت جباری به استقلال فراهم شود؟

من نمی‌دانم جباری برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت ولی حالا باید ما بازی بدون او را تجربه کنیم. این مسائل هم که ایجاد شد به خودشان مربوط می‌شود. ما الان فقط باید به مسائل فنی فکر کنیم و دیدار سختی که با فجرسپاسی شیراز در پیش داریم.

داوری بازی استقلال و سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من فکر می‌کنم فغانی باید از اتفاقی که برای محسن قهرمانی پیش آمد استفاده می‌کرد. گرفتن چنین پنالتی‌هایی آن هم در شرایطی که تیم میزبان با یک گل عقب است واقعا ریسک بزرگی است. ما بعد از این اشتباه از لحاظ روحی افت کردیم ولی با این حال بچه‌ها دوباره برگشتند. با این حال معتقدم مسائل داوری تاثیرگذار بود.

قبول داری امسال رقابت برای قهرمانی فشرده است؟

از الان نمی‌توان در مورد تیم قهرمان صحبت کرد و فکر می‌کنم بعد از هفته دهم چهره تیم‌های مدعی مشخص می‌شود.

فتح‌الله‌زاده مدتی پیش گفته بود که تو را مثل ریگی دستگیر کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

فتح‌اله‌زاده بسیار خوب توانست تیم را جمع کند و اکثر بازیکنان ماندند. اسکلت اصلی استقلال حفظ شده و ما فقط جباری و حمودی را از دست دادیم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده و فتح‌الله‌زاده نشان داد که در بازیکن گرفتن تبحر دارد.

حرف‌های کروش واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. نظر تو در مورد صحبت‌های او چیست؟

او با تیم ملی به موفقیت رسید و باید حرفش را گوش کرد. او هیچ وقت بدون سبب صحبت نکرده و اگر می‌خواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم باید تلاش کنیم. بسیار‌ها فقط می‌خواستند به جام جهانی برویم ولی حالا که این اتفاق افتاده باید از این شانس استفاده کنیم. هدف کی‌روش صعود تیم ملی به  دور دوم است و رسیدن به این مهم نیاز به یک برنامه‌ریزی مناسب است. او روی برگزاری اردوها و زمان پایان بازی‌های لیگ حساس است و شما دیدید که ما قبل از ۳ بازی پایانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، ‌اردوی خوبی داشتیم و این موضوع نقش بسیاری در صعود ایران داشت.

در جام جهانی دوست داری با کدام تیم‌های مطرح دنیا هم گروه شویم؟

به هر حال با یکی از تیم‌های پرقدرت دنیا هم گروه خواهیم شد. من بازی جلوی برزیل را تجربه کرده‌ام و واقعا تجربه خوبی بود و فکر می‌کنم بازی کردن مقابل آلمان هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. البته آنها از لحاظ تاکتیکی یکی از تیم‌های پرقدرت دنیا می باشند و هم گروهی با این تیم سخت‌ترین قرعه ایران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♦اخبار جدید ایران و جهان♦ و آدرس luxnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 1187
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب